Известие

Collapse
No announcement yet.

ПОМОГНЕТЕ ! Чукане в двигателя

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Какво мислиш да правиш в такъв случай?
    sigpic
    "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

    Comment


    • #17
      някой да ми каже на каде трябва да сочат белезите на разпределителните валове при ГМТ
      Last edited by търтей; d.m.y г., 12:38.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от paceto Покажи съобщение
        някой да ми каже на каде трябва да сочат белезите на разпределителните валове при ГМТ
        Бате ти зададе въпроса на хилядолетието
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment


        • #19
          на 1.8 и там ли няма белези

          ---------- Post added at 00:23 ---------- Previous post was at 00:18 ----------

          Първоначално публикувано от kuker
          ГМТ-горна мъртва точка.
          А защо трябва да се свали картера?
          за да се провери колко си фтасал мотора имам предвид проверка на основни и биелни лагери в оторезиран сервиз.
          Казана дума,хвърлен камък.Мълчанието е злато.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от napoli Покажи съобщение
            за да се провери колко си фтасал мотора имам предвид проверка на основни и биелни лагери в оторезиран сервиз.
            Те в оторИзираните сервизи знаят какво се прави
            Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
            sprint tropheo
            155/1.8
            156/2.0 Selespeed

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от paceto Покажи съобщение
              някой да ми каже на каде трябва да сочат белезите на разпределителните валове при ГМТ
              няма белези с ангренажни пети се прави фокуса
              Alfa 145 1.3 Boxer 96', Alfa GTV 2.0 16V 96'

              Comment


              • #22
                аз ангренажни пети си поръчах ... ама нещо друго ме притеснява... като я докарам на ГМТ и 2-ри цилиндър на всмукателните клапани гърбиците сочат на маината си .. на 3-ти на изпускателните също. нещо не е наред. някои ако е снимал валовете когато са сложени петите моля да сложи една снимка ... или дами кажа с кой вал и гърбици на каде трябва да сочат визуално

                Comment


                • #23
                  Тези линкове ако ти помагат ...

                  http://www.alfaworkshop.co.uk/cambel...ge_16_18.shtml

                  http://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_c...t_change.shtml
                  146 1.6TS CF1 '98

                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Защо ли ми се струва че работата не е за пети а за основен ремонт
                    Alfa Romeo 156 1.8 t.s. 144 катъра-много бясна

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от paceto Покажи съобщение
                      аз ангренажни пети си поръчах ... ама нещо друго ме притеснява... като я докарам на ГМТ и 2-ри цилиндър на всмукателните клапани гърбиците сочат на маината си .. на 3-ти на изпускателните също. нещо не е наред. някои ако е снимал валовете когато са сложени петите моля да сложи една снимка ... или дами кажа с кой вал и гърбици на каде трябва да сочат визуално
                      Ам махни ремъка де. Тя явно не е зацепена добре. Махни ремъка, зацепи я на ново и тогава ще е добре. Ама и аз ти казах на скайп, че си за сервиз! За ремонт! Не за презацепване.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #26
                        колега какво стана с колата показа ли се биелата през блока или ..... бтв после в картера ще има части и ще се чудиш ка
                        е възможно това....
                        Alfa 145 1.3 Boxer 96', Alfa GTV 2.0 16V 96'

                        Comment


                        • #27
                          Колеги днес след голямо преглеждане на ремъците се оказа че единия от балансиращите валове чука. Този под всмукателния вал. Беше прескочил един зъб.Предполагам че от това е станала повредата.Зацепих ремъка. чукането остана . Сега разчитам на вас как да се справя с него и какво по-точно чука в него . Ясно се чува от към зъбното ролка.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от paceto Покажи съобщение
                            Колеги днес след голямо преглеждане на ремъците се оказа че единия от балансиращите валове чука. Този под всмукателния вал. Беше прескочил един зъб.Предполагам че от това е станала повредата.Зацепих ремъка. чукането остана . Сега разчитам на вас как да се справя с него и какво по-точно чука в него . Ясно се чува от към зъбното ролка.
                            Извади го и провери лагерите.

                            П.П. Малко странно ми се вижда той да чука, но щом казваш...
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #29
                              Ако е баланс валове е лесно бре - махаш ремъка и караш малко без него да видиш дали ще е същото.......пък и да продължиш да караш без него не е болка за умиране......
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • #30
                                Балансиращия вал си е добре. чакам ангренажните пети да свери зацепката, ако не тя работата отива на проблем в коляновия

                                Comment

                                Working...
                                X